Schimbul și returnarea

Atenție! În conformitate cu Hotărîrea Guvernului Republicii Moldova nr.1465 din 08.12.2003 în "Lista produselor nealimentare de calitate corespunzătoare" sunt enumerate toate categoriile ce nu pot fi înlocuite cu un produs similar.

Restricţiile severe au ca scop protecţia drepturilor consumătorilor. 

Acte normative care reglementează returnarea și schimbarea produselor în Magazinul Online. 

Activitatea magazinului online Zoutlet în ceea ce priveşte returnarea și schimbarea produselor ce nu pot fi înlocuite cu un produs similar reglementează în conformitate cu reguli şi reglementări conform Legii RM Nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la protecţia drepturilor consumatorilor - Anexa nr. 2 la Hotărîrea Guvernului nr. 1465 din 8 decembrie 2003 «Lista produselor nealimentare de calitate corespunzătoare ce nu pot fi înlocuite cu un produs similar».

Returnarea sau schimbarea produselor nealimentare de calitate corespunzătoare 

Astfel, conform listei, nu pot fi returnate sau schimbate următoarele categorii de produse nealimentare de calitate corespunzătoare, propuse spre vînzare de către compania noastră:

1. Articole de bijuterie (articole din metale preţioase, pietre scumpe, din metale preţioase şi montate cu pietre semipreţioase şi sintetice, pietre preţioase şlefuite). 

2. Confecţii şi articole din tricot (articole de lenjerie de corp, lenjerie de pat, articole de ciorăpărie). 

3. Articole de igienă individuală (periuţe de dinţi, piepteni, agrafe, bigudiuri, pensete, aparate de ras manuale sau electrice şi alte articole destinate pentru îngrijirea corpului). 

4. Articole de parfumerie şi cosmetică. 

5. Mărfuri textile (ţesături din bumbac şi tip bumbac, in şi tip in, lînă şi tip lînă, mătase şi tip mătase, panglici, bandă de bordură etc.). 

Returnarea și schimbarea produselor nealimentare de calitate necorespunzătoare

Produsele pot fi returnate în termen de 14 zile de la primirea comenzii.

Vă rugăm să rețineți că produsul pot fi primit înapoi numai în setul complet, cu toate ambalajele și etichetele, în stare nepurtată și neutilizată. Trebuie sa aveţi cecul de cumpărare, iar produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat - fără defecte și deteriorări mecanice, produsul trebuie sa fie in aceeași conditie astfel încât vânzătorul ar putea să-l întoarcă în comerț.

!!! În cazul în care comanda de asamblare este incorectă sau are un defect, vânzătorul plăteşte costul de transport retur al produsului, în alte cazuri costurile pentru retur sunt suportate de către cumpărător

Hotărârea Republicii Moldova nr. 187 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 105-XV din 13 martie 2003 privind protecţia consumatorilor.

Autoritatea abilitată cu funcţii de protecţie a consumatorilor în Republica Moldova:

 Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor

Adresa:

mun. Chişinău, str. Vasile Alecsandri, 78
Tel:

(022) 74-14-64
E-mail:

consumator@apc.gov.md
Site:

www.consumator.gov.md


Reclamațiile se derulează numai în cazul în care se prezintă bonul de casă și alte documente ce atestă fatul cumpărării produsului.